Vraag

15 jarig bestaan, 15% korting

• 7 september 2017
  • 26 reacties
  • 1159 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Kan de cash back geclaimd worden bij een aankoop via Cool Blue?
Kan deze namelijk niet vinden bij de geautoriseerde Sonos-dealers.

gr.-
Herbert

26 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Heb je het proces geprobeerd te volgen via https://sonosanniversary.com? Je hoeft namelijk niet de naam van de dealer in te voeren.
Badge
Neen, moet nog aanschaffen. Toen ik de dealers opzocht in de buurt was Cool Blue daar niet bij, vandaar.
gr.-
Herbert
Reputatie 5
Badge +2
Top. Je hoeft je geen zorgen te maken, van Cool Blue worden de orders ook geaccepteerd.
Badge
Mooi, ga straks bestellen.:D
Ik zit met hetzelfde probleem, heb zelfs al gebeld met het nummer dat onderaan de anniversary site staat 0207997073 maar daar vertelde ze dat ze veel dezelfde vraag krijgen.
Mijn interesse gaat nu uit naar nog een Play 3 die kost bij Sonos €349 met 15% korting er nog af, maar bij aangesloten actiedealers kost hij €319 nu denk ik dat ik daar ook 15% op moet krijgen maar dat was een goede vraag zeiden ze bij de Support.
Wat is nu de goede voorwaarden? Niet dat ik er 1 koop van €319 en geen korting krijg.
Reputatie 7
Badge +2
Als onze dealers de Sonos goedkoper willen verkopen is dat totaal aan hun, over het algemeen hanteren dealers de zelfde prijs als wij hanteren.
Als de dealer het dus goedkoper verkoopt, zullen wij 15% terug storten van het totaal bedrag wat wij op het bonnetje terug zien.
Dus ook op 319 euro krijg je 15% terug.
Ik zit met een vergelijkbare situatie. Ik heb namleijk vorige week twee sonos producten besteld met de 15% actie.

Nu lees ik bovenstaand bericht over de 15% cash back actie en heb de volgende vraag.

Ik heb nu de volgende twee producten besteld:
€ 799 Sonos Playbar
€ 799 Sonos Sub Wit

Totaal via de Sonos website € 1598. Hier gaat de 15% actie van af wat uit komt op een totaal bedrag van €1.358,30

Nu kijk ik op de website van een van geautoriseerde Sonos-dealer (soundstore) en daar wordt dit aangeboden voor € 1.399.
Wanneer ik het had gekocht bij deze winkel was ik uitgekomen op een totaalbedrag van €1.189,15 na de cash back. Een verschil van €169.15

Kan ik het verschil nu retour gestord krijgen of dien ik nu mijn bestelling retour te sturen, mijn geld terug te krijgen en het product via de geautoriseerde Sonos-dealer te stellen om vervolgens de 15% cashback actie in te dienen om alsnog het verschil te ontvangen.

Alvast bedankt voor uw reactie

Groet,
Jaimy
Reputatie 7
Badge +2
Hey Jaimy,

Sorry maar ben bang dat wij het dan moeten terughalen om je geld terug te storten, om je bestelling opnieuw bij deze dealer te plaatsen.
Dat de dealer marge verlies maakt vanwege goedkoper aanbod is iets waar wij verder geen betrekking toe hebben.
Tim,

Dank voor de snelle reactie. Is de 15% actie ook van toepassing op Sonos voordeelbundels?
Reputatie 7
Badge +2
Hey Jaimy,

Korting op Korting werkt niet, maar wij betalen inderdaad 15% terug van het totaal bedrag wat beschreven staat op het bonnetje. met een Maximum van 2000 euro.
Dus wel op acties welke de dealer hanteert.
Met korting op korting bedoel ik dan: 15% op 15%.
Of als je een kennis hebt die bij Sonos werkt, die je korting kan geven, waarin je dan de extra 15% zou proberen de activeren, dat zal dus niet werken.
Dus de korting op korting melding is meer van toepassing op onze Sonos webshop.
Ik heb op 9/9 een Sonos Play3 gekocht en mijn product geregistreerd. Helaas heb ik geen kortingscode ontvangen om de cash back te claimen aan de hand van mijn factuur (Digame, Leuven). Hoe geraak ik hieraan?
t.a.v. de Sonos medewerkers: Ik heb reeds twee mails naar jullie gestuurd, doch nog steeds geen antwoord gekregen op mijn (dringende) vraag.
Reputatie 7
Badge +2
Hey Lievevd,

De korting's code is alleen voor klanten welke voor 5 september al Sonos in huis hadden.
De korting's code was een bedankje voor onze bestaande klanten welke door de jaren heen Sonos hebben aangeschaft.
Als u Sonos geregistreerd had staan voor 5 september zou je dus een coupon code moeten hebben ontvangen in de mail waar je ook de Sonos op geregistreerd had staan.
Mocht de Play:3 een toevoeging zijn aan al een bestaand systeem, dan ontvang ik graag een diagnose om te zien op welk mail adres deze gestaan zou hebben.
Spijtig. De cash back was voor mij net een actie die me over de streep getrokken heeft om een Sonos aan te schaffen.
Ik heb ook nergens in de actievoorwaarden op uw website zien staan dat de cash back voor reeds bestaande klanten was.
Reputatie 7
Badge +2
We hebben simpelweg de code naar bestaande klanten verzonden, als u via een kennis die al Sonos heeft een coupon kunt regelen, dan staat u volledig in het recht deze te gebruiken, maar wij leveren niet pro-actief codes aan klanten welke nu Sonos aanschaffen omdat ze via-via vernomen hebben dat wij een 15% korting actie hebben.
Mag ik vragen hoe u van deze actie af weet? want in principe weten alleen onze bestaande klanten ervan aangezien deze de mail met coupon hebben ontvangen.
Excuus voor 't ongemak
Heb vooraleer aan te kopen eerst info over jullie producten op internet gezocht. En ben zo bij de actie uitgekomen. Nergens stond er dat de aankoop voor 5 september diende te gebeuren.
Reputatie 7
Badge +2
Ok, spijtig om te horen, tuurlijk kan bepaalde fora het op een bepaalde manier omschrijven, maar wij adverteren ook niet op www.sonos.com met een 15% korting's actie.
Dit is echt alleen verzonden naar klanten die Sonos al aangeschaft hadden, nogmaals excuses maar kan hier helaas weinig in betekenen.
Ok, spijtig om te horen, tuurlijk kan bepaalde fora het op een bepaalde manier omschrijven, maar wij adverteren ook niet op www.sonos.com met een 15% korting's actie.
Dit is echt alleen verzonden naar klanten die Sonos al aangeschaft hadden, nogmaals excuses maar kan hier helaas weinig in betekenen.

Beste Tim, ik ben reeds sinds november 2014 in het bezit van een 5-tal Sonos producten. Hier heb ik begin dit jaar nog een play1 bijgekocht. Echter heb ik geen kortingscode mogen ontvangen als bestaande klant. Alle andere mails ontvang ik wel als normaal. Waar kan het dus aan gelegen kunnen hebben dat ik de code niet heb en (waarschijnlijk begrijpelijk) graag ontvang ik alsnog deze code.
Reputatie 7
Badge +2
Zie graag een diagnose van je Installatie tegemoet, deze kan je versturen vanuit Instellingen -> Geavanceerde Instellingen.
Hieruit kan ik opmaken op welk email adres je Sonos staat en wanneer dit geregistreerd is.
Mocht hier voor 5 september Sonos op geregistreerd staan dan zal ik een code per mail sturen naar het mail adres waar deze Sonos op geregistreerd staat.
Weet dat hier enig haast achter zit, het is vandaag de 14e, en de code is dus alleen vandaag en morgen nog te gebruiken.
Beste Tim, hierbij mijn diagnostische informatie: 7840095
Reputatie 7
Badge +2
Beste Tim, hierbij mijn diagnostische infromatie: 7840095

Stuur je zo een mail met coupon code.
Beste Tim, hierbij mijn diagnostische infromatie: 7840095

Stuur je zo een mail met coupon code.

Ik hou mijn mail in de gaten! Bedankt.
Beste Tim,

Ik heb in 2016 reeds een Sonos Play:1 aangekocht, maar ik heb geen e-mail ontvangen met een kortingscode. Ik ben echter geïnteresseerd in de actie, want ik was van plan om een nieuw product van jullie aan te schaffen.
Is het mogelijk om mij een coupon code op te sturen?

Ik heb jullie diagnostische informatie over onze installatie verzonden via de app. Het bevestigingsnummer is 7840252.

Alvast bedankt,
Bieke
Beste Tim,

Ik heb al jaren sonos producten maar ik heb helaas ook geen kortingscodes mogen ontvangen.
Is het mogelijk om me alsnog de kortingscode op te sturen.

Ik heb jullie diagnostische informatie over onze installatie verzonden via de app. Het bevestigingsnummer is 7843471

alvast bedankt
Ralph.

Reageer