Alles over Sonos

Alles wat je wilt weten over het onderwerp Sonos

Populaire onderwerpen:

Audio van Line-in op Play:5(oude model) hapert op andere sonos spelers
Vraag

Ik heb op de Line-in van de Play:5 (oude model) de audio van de televisie aangesloten. Ik heb in de rest van mijn 2 Play:1 en 1 One waar ik deze audio ook op afspeel. Af en toe valt het geluid op de...

Wat betekent E
Beantwoord

Sinds een tijdje zie je bij Apple Music achter sommige titels een E staan, in een vierkantje. Wat betekent dat?

Youtube afspelen op Smartphone/Tablet met geluid op Sonos
Vraag

Ik doorbladerde eerder Engelstalige fora van Sonos. Nergens vind ik een zinnig antwoord... Ik kan perfect op een tablet/smartphone Youtube via bluetooth naar een bluetooth speaker streamen, dit lijkt...

Netwerknaam
Beantwoord

Ik zit vast bij deze stap, wat moet ik doen?

Kapot
Vraag

Mijn Sonos klinkt alsof de bass opeens kapot is. Met een hele rare brom ipv bas. Ik had hem verplaatst en aangesloten op een nieuw stopcontact. Dit ging al niet heel soepel. Ik moest hem opnieuw insta...

Software verouderd melding

Sinds een jaar ben ik een tevreden gebruiker van een sonos playbar nooit een probleem gehad waar ik zelf niet uitkwam. Maar sinds laatste update via PC kan ik andere controller op mobiel en tablet nie...

mijn play3 geeft ook geen reactie meer.
Beantwoord

Ik moet eerlijk bekennen dat ik Sonos helemaal geweldig vond en vind maar dat ik de afgelopen 7 jaar ook keihard tegen de grenzen van Sonos ben aangelopen. wij hebben inmiddels ongeveer 4 amp's, twee...

Sonos Play 5 (2nd Gen) wil geen verbinding maken met WiFi voor de 2e keer!
Vraag

Sinds kort wil mijn Sonos Play 5 geen verbinding maken met WiFi. Bedraad werkt de speaker wel goed. Vorige keer had ik dit probleem ook met een Sonos Play 5 en toen was de WiFi kaart kapot. Wat kan ik...

Wachten op AirPlay 2?
Vraag

Ik wil mijn installatie uitbreiden met luidsprekers. Ik speel nu via Apple tv en mijn analoge versterker via AirPlay Apple music. Nu overweeg ik een Sonos Connect om meerdere Sonos speakers toe t evoe...

Sonos laten beginnen via IFTTT

Het is (blijkbaar) mogelijk om je Sonos systeem bij thuiskomst automatisch te laten starten. Dat kan via IFTTT. Echter, daarbij wordt gevraagd om een (eenmalige) connectie met Dropbox tot stand te br...

Gestolen
Beantwoord

Vraagje, mijn play 1 is gestolen zonder dat ik het door had. Heb geen melding niks gekregen . Alleen hoe kom ik er achter wie hem gepikt heeft ? En wie kan dat zien en hoe

Volume aanpassen met meerdere boxen op 1 groep: niet verhoudingsgewijs
Beantwoord

Ik heb 2 x Sonos 3. Ik meestal op 2 verschillende plaatsen in de kamer. Als ik op een plek zit, dan regel ik de volume van de afzonderlijk speakers zodanig dat ik prcies "in het midden" zit. Wat ik ir...

SUB toevoegen aan meerdere groepen in één kamer
Beantwoord

Mijn laatste SONOS aanwinst is de SUB en daar ben ik zeer te spreken over. Ik heb in de woonkamer 2 SONOS groepen. De eerste in mijn achterkamer/serre waar ik 2 PLAY 1 's als stereopaar heb staan. Hie...

Problemen met Wifi draadloos verbinden Sonos Play 5 Gen 2

Heb problemen met functioneren van mijn play 5. Dacht eerst dat het aan mijn netwerk lag. Sinds gisteren hispeed internet en de Sonos 5 deed het nog steeds niet. Telefonische support onbereikbaar. Na...

Hoe koppel je bestaande geluidsinstallatie (draadloos) aan de playbar?
Beantwoord

Bestaat er een (draadloze/Wifi) oplossing om de sonos playbar te koppelen met een bestaande stereo installatie. Geluid van de TV-playbar-sub wil ik ook op mijn bestaande van de medevoort installatie k...

play 5 / playfive
Beantwoord

zal ik de play5 kopen? ik ben bang dat als ik de play5 nu koop er misschien eind dit jaar een nieuwe play5 komt

Afscheid CR100
Vraag

Ik kreeg net een bericht in mijn mailbox dat CR100-controller vanaf april niet meer zal werken. Dat is ongehoord. Het is alsof je een wagen koopt en je na enkele jaren een mail krijgt dat hij plots ni...

App stopt na periode van inactiviteit
Beantwoord

Ik maak gebruik van een Iphone 8. Als ik een tijdje m'n telefoon niet gebruik (vergrendeld) stopt de app waardoor ik m'n toestel eerst weer moet ontgrendelen voordat de app weer werkt. Er zijn verder...

Krijg geen retour ticket
Beantwoord

Ik heb 2 voetjes besteld. Echter zijn deze voor de Play5 en niet voor de Play1. Wil deze retourneren en heb hiervoor ook al 2 keer een aanvraag van ingediend. Krijg echter geen retour ticket. De retou...

Service en reparatie

Sonos Play 5 heeft het begeven binnen 3 jaar. Reparatie niet mogelijk, ondanks dat de promotiefilm van Sonos zegt dat de klant zeker 10 jaar plezier moet kunnen hebben van zijn aanschaf. Play 5 gen1 (...

airplay 2
Beantwoord

Hallo, wellicht dat deze vraag al eerder gesteld is, maar ik kan het zo snel niet vinden. Vorig jaar oktober las ik ergens dat Sonos begin van dit jaar airplay 2 zou gaan ondersteunen. Nu was ik erva...

Ruis in speakers
Beantwoord

Sinds ik de play 3 speakers afgelopen maand heb aangesloten aan mijn systeem hoor ik constant een zachte ruis in het systeem. Dit gaat niet weg bij opnieuw opstarten. Zodra er geluid door de speakers...

Sonos bridge werkt niet, lampje brandt niet
Beantwoord

Mijn sonos bridge werkt niet (meer). Stekker eruit gehaald en na een minuut er weer in gedaan. Het lampje brandt niet. Ook de lampjes bij de ethernet aansluiting branden/knipperen niet. Wat kan er aan...

sonos verbinden met usb hdd op tp link router
Vraag

Hoi, Ik heb een usb hdd verbonden aan mijn tp link router (archer c2). Maar hoe moet ik het verder instellen om verbinding te kunnen maken met mijn sonos systeem. Alvast bedankt voor een reactie.

Groep gedrag beinvloeden
Beantwoord

Hallo! Ik heb een vraag. Ik heb een playbase + sub + 2x Play:3 als surround. In de keuken heb ik een play:1. Deze kan ik voor radio als groep aanmaken en werkt perfect. Als ik dan de tv aanzet, blijf...

Badges

• Badge
    Babeyou heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    John-LDRP heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Ndv heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Ndv heeft de badge Bijna Beroemd verdiend.
  • Badge
    EJS heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

3,197
Topics
13,024
Reacties
158,434
Leden