Vraag

Sonos Play 5 (2nd Gen) wil geen verbinding maken met WiFi

Sinds kort wil mijn Sonos Play 5 geen verbinding maken met WiFi. Bedraad werkt de speaker wel goed, Wat kan ik hier aan doen? Heb een diagnose verstuurd. 7469477

9 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Helaas is deze speaker defect, de interne WiFi kaart werkt niet naar behoren. Graag wil ik je vragen even de volgende gegevens naar mij in een privé bericht te sturen:
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- Serienummer Play:5 (ter bevestiging)
- Emailadres
Ik heb inmiddels zelf een topic aangemaakt over hetzelfde probleem.
Ik heb inmiddels al een nieuwe staan! Super geregeld. Oude opgestuurd en binnen 2 dagen een nieuwe!
Hallo, viel jouw product nog onder garantie? Die van mij heeft hetzelfde probleem, is 2 jaar en 1 maand oud, maar ik word met een kluitje het riet in gestuurd. Bose heeft betere service. Dit is een cruciaal onderdeel van de speaker. Dat mag toch niet zo snel kapot gaan?
Hallo Johf,

Mijn product viel inderdaad nog onder garantie en ben echt heel goed geholpen.
Binnen 2-3 dagen had ik ook weer een nieuwe staan.

Vreemd dat je geen duidelijk antwoord krijgt.
Normaal zijn ze heel duidelijk.

Ik hoop voor je dat het snel opgelost word!
Bedankt voor je snelle reactie. Op zich zijn ze heel duidelijk. Het valt niet onder garantie, dus moet ik niet piepen...
Fijn dat het voor jouw goed gewerkt heeft trouwens. :)
Oke, maar als het niet onder garantie valt kunnen ze toch een prijs ofzo geven?
Je zal met alle spullen zien..... Als het kapot gaat is het net buiten garantie....:(
Reputatie 3
Badge +2
johf schreef:

Bedankt voor je snelle reactie. Op zich zijn ze heel duidelijk.

Gaat het bij jou om een PLAY:5 gen 1 of 2? Heb je een referentie nummer voor mij dan controleer ik de gegevens even.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)