Vraag

Play 5 werkt niet meer draadloos

Sinds gisteren wil mijn Sonos Play 5 geen verbinding maken met WiFi. Bedraad werkt de speaker wel. In een eerder bericht in dit forum las ik dat de WiFi kaart kapot kan gaan. Heb een diagnose verstuurd (7489377)

21 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Er zijn veel mogelijke oorzaken voor een dergelijk probleem. Ik zie in de diagnose bijvoorbeel dat de controller het Sonos systeem 'kent' op twee verschillende wifis. Dan kan betekenen dat je van router bent veranderd, maar ook dat er misschien een netwerkprobleem is. Heb je een diagnose voor me van het moment dat de Play:5 bekabeld is en het wel doet?
Net diagnose verstuurd, terwijl apparaat bedraad is aangesloten en het gewoon doet (# 7493745)
Reputatie 3
Badge +2
Helaas kapot inderdaad. Ik zal een PM sturen voor de afhandeling.
zelfde probleem sinds deze morgen 15/06/2017. Hoe stuur ik een diagnose ?
Via app, geavanceerde instellingen, diagnostische info verzenden.
Dank voor de snelle en adequate beantwoording:8
Diagnose bekabeld verstuurd. Wat bedoelt Bob met de zin 'ik zal een PM sturen'?
Privebericht (Private Message)
Hier hetzelfde probleem, Sonos Play 5 wil geen verbinding met wifi meer maken. Diagnose verstuurd onder nummer 7847892
Hier het zelfde probleem ben alleen al 2 uur bezig om het voor elkaar te krijgen diagnose verstuurd onder 7848052
Reputatie 3
Badge +2
FransKaper schreef:

Hier hetzelfde probleem, Sonos Play 5 wil geen verbinding met wifi meer maken. Diagnose verstuurd onder nummer 7847892

Je hebt een mail in je inbox waar ik graag antwoord op zie.
Reputatie 3
Badge +2
wmvanduyn schreef:

Hier het zelfde probleem ben alleen al 2 uur bezig om het voor elkaar te krijgen diagnose verstuurd onder 7848052

Je hebt ook een mail in je inbox.
De diagnose komt corrupt binnen wat mij netwerk problemen laat zien.
Graag de stappen in de mail doornemen, mocht de Play:5 daarna nog niet werken zie ik graag nieuwe diagnose tegemoet, graag per email.
Referentie.: 170916-000228
Email verstuurd dankjewel voor het snelle reageren
Snelle reactie en oplossing.
Ik heb gister per mail een retourlabel ontvangen, geprint en de Sonos naar een DHL ophaalpunt gebracht, maar het label kon niet gescand worden. Wat zou het probleem kunnen zijn? Groet, Frans
Reputatie 3
Badge +2
@FransKaper Excuses, dit staat nog niet goed in de email. Het wegbrengen van het pakket is maar mogelijk op 11 plekken in Nederland. We werken eraan om de email aan te passen. Het makkelijkst is om de defecte unit thuis op te laten halen. Mocht je evengoed het defecte product willen wegbrengen, laat maar even weten dan stuur ik je de punten waar dit wel kan met de informatie die je nodig hebt erbij.

@den.erik Je post is al een tijdje terug maar ik kan niet terugvinden of je geholpen bent. Heb je nog ergens hulp bij nodig?
@BobvbM: Play 5 wordt door DHL opgehaald, is dus opgelost. Bedankt voor de reactie.
Ook mijn play5 werkt niet meer draadloos. Bekabeld wel. Diagnose ingestuurd toen ie bekabeld was 8211372.

We hebben we een nieuw wifi, waar de andere sonossen prima op werken, maar de nwe play5 dus niet.
Reputatie 2
Badge +2
hpoesse schreef:

Ook mijn play5 werkt niet meer draadloos. Bekabeld wel. Diagnose ingestuurd toen ie bekabeld was 8211372.

We hebben we een nieuw wifi, waar de andere sonossen prima op werken, maar de nwe play5 dus niet.

Deze Play:5 heeft helaas een defect, graag ontvang ik even in een privébericht de volgende informatie:
- Het diagnosenummer van dit bericht zodat ik weet van wie die is
- Adresgegevens
- Emailadres
- Telefoonnummer

Dan meld ik deze aan ter vervanging.
Hallo, viel jouw product nog onder garantie? Die van mij heeft hetzelfde probleem, is 2 jaar en 1 maand oud, maar ik word met een kluitje het riet in gestuurd. Bose heeft betere service. Dit is een cruciaal onderdeel van de speaker. Dat mag toch niet zo snel kapot gaan? Er wordt mij uit coulance een korting geboden op een nieuwe...
Reputatie 3
Badge +2
Ik vermoed dat het die PLAY:5 een GEN 2 was, heb jij een GEN1? Heb je al contact gehad met de support.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)