Alles over Sonos

Alles wat je wilt weten over het onderwerp Sonos

Populaire onderwerpen:

iPhone muziek
Vraag

Sonos app neemt niet alle nummers over van mijn aangekochte cd’s (iTunes).

Play 5 werkt niet meer draadloos
Vraag

Sinds gisteren wil mijn Sonos Play 5 geen verbinding maken met WiFi. Bedraad werkt de speaker wel. In een eerder bericht in dit forum las ik dat de WiFi kaart kapot kan gaan. Heb een diagnose verstuur...

Black Friday

Heeft er iemand op black Friday nog een goede deal gezien voor 2x een sonos one en 1x een Sonos Sub? Hopelijk is effective ergens een meevaller vandaag.

Alexa

met je stem bedienen

Met je stem bedienen

Alexa stuurt Sonos

subwoofer nog geen 3 jaar oud en nu al stuk
Vraag

Ik heb nog geen 3 jaar geleden een subwoofer aangeschaft en deze heeft altijd in de woonkamer gestaan en er zijn geen vreemde dingen mee gebeurt; toch is het (dure) apparaat ongeveer 4 weken opgehoude...

Playbar werkt niet meer
Vraag

De lampjes op mijn Playbar zijn uit en de sonosapp kan de Playbar niet meer vinden. Wat kan ik daar aan doen?

Rood knipperend led
Vraag

Mijn Sonos speelt niets meer af. Wanneer ik op de play knop druk gaat de led rood knipperen en wordt vervolgens weer wit. Stekker eruit en router en WiFi ook de spanning een keer eraf gehaald. Mijn an...

kom account niet in via android app
Vraag

kan niet inloggen in mijn acount via de app wil tweede sonos play 1 koppelen met soundbar er staat een email die ik niet ken. E***r@hotmail.com. hoe kan ik dit oplossen. Groet jordy

Alexa activeren in Nederland
Vraag

Graag zou ik de instructie ontvangen om Alexa toch werkend te krijgen in Nederland (mag beknopt en technisch). Eerder zeiden jullie dat het niet mogelijk is maar via het persbericht van de telegraaf s...

Speelt verkeerde nummer af
Vraag

Hey, Ik heb een map aangemaakt met al mijn muziek, die staat op mijn pc. Een jaar lang geen problemen mee gehad, nummer aanklikken en genieten van de muziek! Als ik nu een nummer aanklik speelt de s...

SONOS ongewenst op maximaal volume aan het afspelen? komt dit vaker voor?

Ik kwam vandaag thuis van het sporten, hoorde ik vanuit de auto op de parkeerplaats voor mijn deur. Ik dacht nog, niks voor de buren om het geluid zo hard te zetten. toen ik dichter bij de deur kwam d...

surround
Vraag

heb zojuist een playbar geïnstalleerd. Ook mijn 2 play5 (gen2) als surround gekoppeld. Echter wanneer ik mijn tv aan doe heb ik geen surround geluid. Playbar doet het dan wel. Wanneer ik radio luister...

Beoplay A9 aansluiten op Sonos
Vraag

Hi, ik heb nog een 1st gen Beoplay A9. Ik zou daar ook mijn platenspeler op willen aansluiten (met voorversterker). Ik kan de platenspeler dan aan een Connect: aansluiten, maar hoe krijg ik dan de s...

Sub
Vraag

Sinds kort plopt mijn sub bij het inschakelen en het geluid vervormd tijdens afspelen van muziek. Ook wordt de sub bovenop erg warm en valt zo nu en dan uit. Heeft iemand een oplossing of hetzelfde pr...

Afspeellijst
Vraag

Als ik mijn Spotify afspeellijst wil luisteren krijg ik steeds de melding dat deze niet aan de wachtrij kan toegevoegd worden . Wat moet ik doen

tv geluid gaat niet aan
Vraag

Beste lezer, Mijn tv geluid start niet meer automatisch na de laatste update. Het 'vinkje' staat wel aan. Mijn diagnosenummer is 8113478. Wie kan mijn helpen? Met vriendelijke groeten, Floris Besse...

PLAY 5 GEN 2 PROBLEEM: GEEN WIFI
Vraag

ik probeer jullie te bereiken via de telefoon maar kantoor is niet open? (Op een doordeweekse dag om 10 uur...?) Ik heb vanalles geprobeerd maar mijn sonos speaker stuurt geen signaal meer uit. (Geen...

Geluid van de pc afspelen op sonos
Vraag

Ik zou graag mijn muziek die op mijn pc sta willen afspelen via mijn sonos systeem. Kan iemand mij zeggen hoe je dit moet doen. Ik krijg het niet in orde. Ik heb mijn Sonos playbar bedraad aangesloten...

Play:5 (gen)2 werkt niet meer via WIFI
Vraag

De WIFI van mijn Play 5 gen2 werkt terug niet meer. Met de UTP kabel werkt dit wel. Dit is al de tweede maal dat ik dit voor heb. Telkens mogen opsturen en een nieuw toestel ontvangen. Gezien de opste...

play1 in winkel
Vraag

heb een vraag, hoeveel play1 speakers moet ik ophangen in een winkel van ±30x15 meter, een waar ongeveer.

foutmelding 1002
Vraag

muziekbestanden toevoegen aan bibliotheek lukt niet. Internetradio speelt wel prima. Firewall staat open voor Sonos. Wifi netwerk op particulier. Gebruik panda antivirus (kan ik daar iets in regelen?)...

muziek toevoegen aan muziekbibliotheek laptop
Vraag

ik heb de sonos app een tijd geleden op mijn smartphone gezet en van daaruit altijd de iTunes music afgespeeld, nu probeerde ik op mijn laptop hetzelfde te doen, sonos beheren instellingen muziekbib...

Geluid base te zacht icm met tv
Vraag

Hoj, Geluid base is verl te zacht!tv. Heb een Samsung tv en een Humax (ziggo) ontvanger, van deze laatste gebruik ik de afstandsbediening , niet die van de tv. Mijn volume van de sonos valt dan vies t...

Volume bij inkomend gesprek
Vraag

Als ik op mijn iphone een inkomend gesprek krijg lukt het me niet om het volume via de sonos app lager te zetten. Hoe kan ik dat wel doen als ik gebeld word?

Badges

• Badge
    keesteske heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    kees van veen heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    PRT heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Davida111 heeft de badge Bijna Beroemd verdiend.
  • Badge
    pixclick heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

2,373
Topics
9,720
Reacties
296,279
Leden