Sticky

Welkom op het Nederlandse forum

• 4 september 2015
  • 42 reacties
  • 8839 Bekeken

Reputatie 4
Welkom! We voegen een Nederlands stukje toe aan de community om ruimte te maken voor meer niet-Engelse discussie. Dit is een plek voor de Nederlandse community, waar we minder officieel aanwezig zullen zijn dan op ons Engelse forum, maar waar we wel belangrijke aankondigingen zullen posten en indien het zo uitkomt, zullen proberen te helpen.

Als je een onderwerp/topic ziet waarvan je vindt dat we er naar moeten kijken, klik dan op het vlaggetje bovenaan de post. Je mag ons natuurlijk ook een privé bericht sturen.

Veel plezier op het forum!

42 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Prima dat het Nederlandstalige forumdeel weer tot leven is gebracht!
Badge
Goed dat het nederlandse forum weer aktief is.

Ik kon alleen niet meer inloggen met m'n "oude" forumnaam, dan kreeg ik de melding: gebruikersnaam bestaat al (door mij in gebruik ws)
Dus maar een nieuwe naam aangemaakt. Of weet iemand hoe ik m'n oude naam weer terug krijg?

Ga het forum weer regelmatig bezoeken
Reputatie 6
Badge +2
Of weet iemand hoe ik m'n oude naam weer terug krijg?

Je kunt Kenneth R een PM sturen met je verzoek.
Badge
Of weet iemand hoe ik m'n oude naam weer terug krijg?

Je kunt Kenneth R een PM sturen met je verzoek.

Weer bedankt voor je, zoals gewoonlijk, snelle reactie!
Badge
Trueplay geactiveerd dmv link in de studeerkamer, maar hoe moet ik het in de woonkamer doen? Ik zie geen link meer
Reputatie 6
Badge +2
Trueplay geactiveerd dmv link in de studeerkamer, maar hoe moet ik het in de woonkamer doen? Ik zie geen link meer

Je kunt Trueplay alleen activeren bij een Play:1, Play:3 of Play:5. Hoe heb je het gedaan bij de studeerkamer?
Badge
Dat is een play 1 en ik kreeg de link na de update. Toen gaf ie zelf aan true play in studeerkamer ... Maar nu heb ik geen idee hoe ik de 2x1 in de woonkamer activeer
Reputatie 6
Badge +2
Dan moet je in de controller (PC of iDing) op de eigenschappen van de woonkamer klikken. Daar zie je Trueplay staan en dan zou de rest zich vanzelf moeten wijzen.
Badge
Eigenschappen woonkamer? ik gebruik de app op mijn ipad, maar zie geen eigenschappen...
Badge
Gevonden......het staat bij mijn studeerkamer...niet bij de woonkamer...ik ga proberen hiermee de woonkamer te tunen...dank voor je hulp
Reputatie 6
Badge +2
Ga naar het Instellingenmenu, en daarna naar Instellingen kamer.
Badge
Ja dat heb ik gedaan....maar ik heb alleen bij de studeerkamer "trueplay tuning" staan en niet bij de woonkamer.
Ik heb geprobeerd opnieuw te tunen, nu de woonkamer, maar dat doet ie dus niet....
Ik heb in de kamer ook een playbar staan, zou daarom de tuning van de 2x1 die ik als surround heb staan, het niet doen?
Reputatie 6
Badge +2
Trueplay is pas zichtbaar als het is geactiveerd en daarom zie je het bij de Studeerkamer staan. Bij Woonkamer zie je rechts een groene stip staan. Daarop klikken. Ik zie geen relatie met de Playbar.
Badge
Ik heb de 2x1 van de surround afgehaald en nu staat er wel een trueplay..dus ik heb ze getuned...er was weinig te tunen volgens de app.
Ik heb ze nu toch wel weer als surround aangesloten in combinatie met de playbar en nu is de vermelding van true play verdwenen.
Reputatie 2
Ik heb het systeem geüpdatet maar zie nergens de optie 'trueplay' verschijnen. Ik heb drie ruimtes een met 2 play 5, een met 2 play 1 en een met 1 play 1. Wat zie ik over het hoofd?
Reputatie 2
Snap het al. De optie trucplay werkt enkel op de iPhone en niet op een MacBook.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb de 2x1 van de surround afgehaald en nu staat er wel een trueplay..dus ik heb ze getuned...er was weinig te tunen volgens de app.
Ik heb ze nu toch wel weer als surround aangesloten in combinatie met de playbar en nu is de vermelding van true play verdwenen.

Trueplay is (op dit moment) niet mogelijk met de Playbar en als je Play:1's als surround zijn gekoppeld aan de Playbar, hebben ze dus geen Trueplay-mogelijkheid. Zodra je ze loskoppelt, bezitten ze wel de Trueplay-optie, zoals je al ontdekte.
Reputatie 6
Badge +2
De optie trucplay werkt enkel op de iPhone en niet op een MacBook.

Het activeren van Trueplay gaat met behulp van een iPhone, iPad of iPod Touch (met microfoon) maar als Trueplay eenmaal is geactiveerd en geconfigureerd kun je met de Sonos-app op je MacBook Trueplay aan- en uitzetten naar believen.
Reputatie 2
Dank voor de duidelijke toelichting Beynym.
Hallo,

Ik wil voor mijn zus de actieset 2x Play 1 aanschaffen.In de ruimte waar de Play 1's staan heeft ze geen internet aansluiting. Vroeger had Sonos hiervoor de Bridge om aan je router te hangen. Is deze nu overbodig geworden?
Reputatie 6
Badge +2
Welkom op het forum.

Tegenwoordig bestaat de mogelijkheid om de 2 Play:1's rechtstreeks via wifi aan de router te verbinden. Een Bridge is dus niet meer nodig.
Dank voor je antwoord. Ik ga deze direct bestellen.
bestaat er een mogelijkheid om sonos in de states te bestellen en in belgie te laten leveren?
Het verschil op de sonos website US en België is 75 euro per stuk? 😉
Reputatie 6
Badge +2
bestaat er een mogelijkheid om sonos in de states te bestellen en in belgie te laten leveren?
Wie goed zoekt vindt vast wel een mogelijkheid, maar je moet in elk geval invoerrechten betalen en dat haalt het eventuele voordeel weer weg, verwacht ik.
Reputatie 1
Hallo,

Ik zou graag een officiële Sonos App (die ook op de andere platforms naar tevredenheid draaien) voor de windows Phone willen gebruiken. Sonos geeft in haar communicatie aan dat deze nog niet bestaat en voor als nog niet gaat komen.

Hoe kan ik Sonos proberen te bewegen om dit besluit te heroverwegen?

Ik hoor graag suggesties.

Al vast dank

Reageer