Welkom op de Sonos Community!

Reputatie 3
Badge +2
  • Sonos Staff
  • 941 Reacties
We zijn blij om te kunnen melden dat onze nieuw community voor Nederlandstalige Sonos fans nu live is. Dit is een omgeving waar je vragen kunt stellen, antwoorden kunt vinden en je Sonos ervaring kan delen met andere muziek liefhebbers.

Na verloop van tijd zal je bijdrage in onze community worden beloond met badges en ranken, deze kunnen worden behaald door het invullen van je persoonlijk profiel of om actief te zijn als een lid. Neem een kijkje bij alle badges die je hier kunt verdienen: https://nl.community.sonos.com/badges

We hebben ook een ranking system toegevoegd om te helpen bij het vinden van behulpzame community leden of om je skills te laten zien, dit kan je helpen met het connecten met anderen.

Wat betreft de vorige Nederlandse forum op de Engels-talige community, deze worden allemaal gemigreerd en zullen hier beschikbaar zijn. Als je een actief lid was op het Nederlandse forum, worden al je statistieken en posts nog steeds weergegeven.

Wij horen graag je feedback, voel je vrij om hier een reply achter te laten.

11 Reacties

I would like to complement Sonos Netherlands for its great customer service. My Sonos 5 of about 2 years old died, after which is was replaced in no time at all. I am very impressed. This is how after service care should look like!
Leuk eindelijk een nederlands forum :cool::cool:
weet iemand of je apart de instellingen kan doen voor tv kijken of muziek luisteren. ik wil nl mijn sub uitschakelen bij tv kijken
Reputatie 3
Badge +2
smolders schreef:

weet iemand of je apart de instellingen kan doen voor tv kijken of muziek luisteren. ik wil nl mijn sub uitschakelen bij tv kijken

Dit is helaas niet mogelijk, de Sub staat of aan, of uit.
Dit is van toepassing op muziek alswel ook TV geluid.
Badge
Heb ondertussen 8 speakers en ben er tevreden over, maar qua volumeregeling is Sonos gewoon een ramp. Om loudness,bass, treble of gewoon het geluidsniveau te veranderen moet je enorm veel keer klikken. Dat is toch niet normaal. Ik denk dat veel gebruikers zoals ik sneller controle willen over het geluidsniveau dan over de muziekkeuze. Ook de speakers heel stil laten spelen bij het slapen gaan is quasi onmogelijk, het verschil tussen één klikje is ofwel geen muziek ofwel te luid. Het eerste stuk van de "schuivers" zou een fijnere afstelling moeten geven. In feite is de Sonostube app hier een goed voorbeeld van hoe het wel kan. Terwijl ik telkens met spanning zat te wachten op deze verbeteringen, is de nieuwe app nog veel slechter geworden. Aan de reacties te lezen, ben ik niet alleen. Hopelijk gaan ze bij Sonos ook eens rekening houden met gebruikers die gewoon radio beluisteren op hun speakers en dus weinig of geen wachtrijen maken en constant van liedje willen veranderen. Ja, zo bestaan er ook klanten hoor! Zij willen snel hun geliefde zenders kiezen, en snel het geluid aanpassen afhankelijk van de situatie. Oh een mooi liedje, gauw wat meer bass en dus even de loudness op. Daarna terug af want de buren mogen geen klacht indienen. Pleace Pleace Pleace, geef ons snel een nieuwe app, want deze is KL..TE.
Reputatie 3
Badge +3
Deze melding was al geplaatst op een ander topic, Ilovesonos, en we hebben je feedback genoteerd.
Help! wat moet ik met Sonos???
ik heb alleen maar problemen met het systeem, en dat al vele jaren..
Badge
@dirksonos bedankt voor je constructieve reactie...
Reputatie 3
Badge +2
dirksonos schreef:

Help! wat moet ik met Sonos???
ik heb alleen maar problemen met het systeem, en dat al vele jaren..

Als er alleen maar problemen zijn, dan raad ik aan telefonisch contact op te nemen zodat we alle problemen in 1 keer kunnen oplossen.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Badge
Hi Tim
las het volgende.....

Amazon Echo nu ook in Benelux te koop
Door: Raymon - 5 reacties

Hey Alexa, welkom in de Benelux! De Amazon Echo is nu officieel in Nederland en België verkrijgbaar. Je kunt de slimme speaker van Amazon bestellen via de Duitse website en hij werkt met Nederlandse en Belgische instellingen, maar spreekt alleen Engels.

DUS.............
Reputatie 3
Badge +2
WJSTRIK schreef:

Hi Tim
las het volgende.....

Amazon Echo nu ook in Benelux te koop
Door: Raymon - 5 reacties

Hey Alexa, welkom in de Benelux! De Amazon Echo is nu officieel in Nederland en België verkrijgbaar. Je kunt de slimme speaker van Amazon bestellen via de Duitse website en hij werkt met Nederlandse en Belgische instellingen, maar spreekt alleen Engels.

DUS.............

Het onderwerp van het topic, genaamd Welkom op de Sonos Community!, heeft vrij weinig te maken met Alexa,
Als je zoekt naar Alexa op ons forum, dan zul je hier bijvoorbeeld het volgende topic over vinden, welke ook precies omschrijft waarom Alexa het nog niet in Nederland op Sonos doet.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen