Opgelost

Tijdelijke Outage 15 Augustus 2019: Tunein Radio

• 15 augustus 2019
  • 18 reacties
  • 4637 Bekeken
Tijdelijke Outage 15 Augustus 2019: Tunein Radio
Reputatie 7
Badge +2
  • Sonos Medewerker
  • 5228 reacties

Tijdelijke Outage: Tunein Radio

Op het moment zijn er helaas problemen met Tunein Radio, waardoor in z'n geheel de Radio dienst niet zou functioneren.
Zo kan je ook ervaren dat Radio starten via hun website niet wil werken.

Tunein.com werkt er hard aan dit probleem z.s.m. op te lossen.

Zie ook graag onze Status pagina, om te kunnen achterhalen of de dienst weer functioneel is.

Als alternatief zou je gebruik kunnen maken van bepaalde radio diensten die in de Muziekservices naar voren komen.

Hierbij een kleine lijst alternatieven.

• myTuner Radio.
  • Radio.net.
  • Radionomy.
  • RadioPup.
  • Many more.

Voor sommige diensten heb je een account nodig, tevens kunnen er diensten tussen zitten die een betaalde Premium status nodig hebben.
Zie voor een gehele lijst muziek-diensten de volgende FAQ.

18 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik stel voor dat jullie voor de app een pop up maken dat als er een probleem is, dat deze te voorschijn komt OF in de inbox van de app dit terecht komt.

Wij van de support afdeling staan hier volledig achter, op het moment word de inbox alleen gebruikt voor marketing doeleinde.
Wat niet is kan nog komen, fingers crossed.
Beste Sonos,

Same here. Ben enorm blij met mijn collectie sonos apparaten, echter vandaag heb ik het volgend allemaal gedaan:

Sonos toestellen uitgetrokken
Internet volledig opnieuw gestart
Toestellen gesyncd
App opnieuw geinstalleerd

Om dan te merken hier dat het niet bij mij ligt maar bij Tune in.
Ik stel voor dat jullie voor de app een pop up maken dat als er een probleem is, dat deze te voorschijn komt OF in de inbox van de app dit terecht komt.

PS: sinds een update kan ik via android niet meer direct een radiostation aanzetten. Als ik op play druk gebeurt er niets, ik moet bijna 2 keer duwen om dan reactie te krijgen of naar een ander zender gaan en dan terugswitchen naar die eerste zender om hem in gang te krijgen?
Tunein werkt bij mij weer. Dus weer radio.
Same here. Any idea of TTR?
Niets werkt nog, niet alleen tinein maar ook alle muziekdiensten en tv ook niet
Reputatie 2
Badge
Bij mij werkt de radio nog ... 🤘🏾

Reputatie 2
Ik heb muziekdienst
myTunerRadio
geïnstalleerd en heb via deze dienst weer radio.
HIer werkt het ook niet omg Breda
Was ik maar direct hier gaan kijken.
Zoek al uren wat er fout is bij ons..
Hoe weet ik wanneer dit opgelost is?!
Goede vraag
Ik luister nu via mytuner radio
Reputatie 7
Badge +2
Was ik maar direct hier gaan kijken.
Zoek al uren wat er fout is bij ons..
Hoe weet ik wanneer dit opgelost is?!

"Zie graag onze Status pagina, om te kunnen achterhalen of de dienst weer functioneel is."
Het zou handig zijn om een e-mail alert van verstoringen én gereedmeldingen te versturen. Dit voorkomt veel ergernis en zoekwerk thuis omdat veel denken dat het probleem thuis ligt!!!
Reputatie 7
Badge +2
Het zou handig zijn om een e-mail alert van verstoringen én gereedmeldingen te versturen. Dit voorkomt veel ergernis en zoekwerk thuis omdat veel denken dat het probleem thuis ligt!!!
Wij hopen dat het probleem spoedig door tunein.com word opgelost.
Denk niet dat we ons gehele klanten bestand een mail gaan sturen over deze tijdelijke outage.
Misschien een melding via Twitter o.i.d. ?
(ik heb namelijk de hele morgen zitten zoeken en herinstalleren en blijkbaar alles voor niets)
Bij mij werkte Spotify via Sonos nog wel, daarom reeds het vermoeden dat de fout bij TuneIn lag.
Goede tip hier gelezen: radio luisteren via "myTuner" werkt wél, en inderdaad!!!
Nu heb ik ook deze stations bij mijn favorieten geplaatst 🙂
Nadat ik vanmorgen mijn hele Sonos collectie uit de stopcontacten heb gehaald alles opnieuw geïnstalleerd had werkte het nog steeds niet. Nu lees ik toevallig op Twitter dat er een storing is!

Inmiddels is de storing denk ik opgelost want alles werkt weer maar ik wil jullie hierbij wat positieve feedback geven in het kader van continu verbeteren; als zich een storing voordoet, stuur dan svp een bericht zodat die in de Inbox van de app te zien is. Dan weet iedereen wat er aan de hand is.

Groet
Reputatie 7
Badge +2
Hebben vernomen dat de radio van Tunein weer functioneel is.
Wens iedereen uiteraard veel luister plezier!

Reageer