Sonos Versie 8.4

• 27 februari 2018
  • 8 reacties
  • 784 Bekeken

Introductie van de Sonos app inbox

We hebben de mogelijkheid om je op de hoogte te houden van de belangrijkste informatie sterk verbeterd en is nu beschikbaar binnen handbereik. In het “Meer” menu van je mobiele controller vind je nu de inbox waar je makkelijk alle updates en berichten vanuit de app kunt lezen.
Om te zien of je een nieuw bericht hebt, let dan op de rode stip op het “Meer” menu onderin het scherm van je app.

Bericht aan alle CR100 gebruikers

We proberen zoveel mogelijk mensen te bereiken en zullen meerdere kanalen gebruiken om er voor te zorgen dat iedereen wordt geinformeerd over de update begin april, die er voor zal zorgen dat de CR100 niet meer met het systeem gebruikt kan worden. De update van vandaag bevat een bericht welke op alle CR100 controllers zichtbaar zal zijn om de gebruikers te informeren mochten zij dit gemist hebben via dit forum of e-mail.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Mooi hoor, denk ik toch. In de app op een iPad stuurt hij me naar de app store, daar kan ik niet updaten, word terug naar de app gestuurd en die wil dan weer naar een niet bestaande update. Op de Mac is de update wel gelukt, veranderd niets aan de iPad. Ben benieuwd wanneer de iPad app weer functioneel is, kan nu geen groepen maken of loskoppelen bvb
Ik kan niet anders dan concluderen dat er geen update naar versie 8.4 te downloaden is in de app store, spijtig genoeg is de huidige versie onbruikbaar nu. Hoe ga ik nu mijn spullen bedienen vanochtend de iPad ?
Ik krijg het ook niet voor elkaar op de iPhone. In de app store is het bijgewerkt maar blijf steeds retour gestuurd. Wat nu?
Reputatie 3
Badge +2
Op mijn ipad lukte het wel, op mijn iphone lukte het niet.
Daar moest ik app verwijderen en opnieuw downloaden voor ik op 8.4 zat.
Na verwijderen app is het gelukt, bedankt reinier666
Reputatie 1
Badge
Prachtige update! Of toch niet? Wie zat hier nu op te wachten na alle kritiek op de 8.3? We krijgen toch via ons emailadres en op de Ipad, IPhone in de App Store te zien dat er updates zijn. Nog nooit een probleem mee gehad. En nog eens voor alle gebruikers van Ipad of IPhone : sinds de laatste IOS update komen niet alle updates direct in de lijst. Je moet het update scherm een paar keer naar beneden swipen. Bovenaan draait dan even een cirkeltje en meestal komen er dan nog enkele updates bij. Voer je een update vanuit Sonosapp uit zonder dat in de App Store de Sonos update staat, kom je in de loop terecht en lukt het niet. Weggooien en opnieuw installeren is dan logisch een oplossing, maar eigenlijk niet nodig. Is bij mij al elke keer gelukt.
Reputatie 3
Badge +2
Ik ben trouwens best tvreden met 8.4
Werkt hier prima.
heb nog een wat oudere ipad die ik gebruikte voor me sonos werkt nu helaas niet meer en is ook niet te installeren jammer hoor
😠