Sonos versie 8.2 is nu beschikbaar - Updates voor ‘Mijn Sonos’ en de snooze en alarmfuncties.

• 14 november 2017
  • 8 reacties
  • 559 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
Mijn Sonos en app aanpassingen
We zijn bezig geweest om de app te verbeteren op basis van jullie feedback. Een aantal van de geplande veranderingen zijn al doorgevoerd. Het mijn Sonos scherm laat de favorieten op een andere manier zien in een beter georganiseerde omgeving. Het is nu een lijst met verschillende gedeeltes waar je doorheen kan scrollen. Afspeellijsten zijn bij de Sonos afspeellijsten gevoegd zodat je nu alle afspeellijsten op dezelfde plek vindt. Mijn Sonos heeft nu een limiet van 70 items, in plaats van 40.
Ook hebben we een animatie toegevoegd die het makkelijker maakt om te zien wat er onder het afspeelscherm zit. Dit is inclusief een balk bovenin het scherm die je kan gebruiken om het afspeelscherm naar beneden te klappen.
We zijn continu bezig met het verbeteren van de Sonos app en waarderen jullie suggesties. Voeg jullie feedback en ideeen toe in deze thread. Suggesties en feedback die hier geplaatst wordt zetten we daar, om deze thread schoon te houden.

Alarm melding en Snooze
De langverwachte Snooze functionaliteit op het alarm is eindelijk toegevoegd aan het Sonos systeem. Om een Snooze notificatie op te zetten of een alarm te veranderen ga je naar Meer – Alarmsignalen.
Onderaan het menu kun je instellingen – Snooze melding aanzetten. Wanneer dit aan staat geeft de Sonos app op het apparaat dat je gebruikt een melding wanneer het alarm af gaat. Het scherm laat u het alarm uitzetten of voor een bepaalde tijd snoozen. Lees hier meer over de nieuwe alarm mogelijkheden.

Problemen na de update?
Moeite met missende spelers in de app of geluidsuitval nadat je een update hebt uitgevoerd kan door een aantal factoren, maar een goede plek om te beginnen is je router en je Sonos apparaten opnieuw opstarten. Mocht je daarna nog steeds problemen ervaren, dan helpen we je graag. We zijn telefonisch bereikbaar, maar je kan ook een nieuwe post maken in ons forumgedeelte voor troubleshooting. Vragen om hulp in deze thread worden naar het troubleshooting forum verplaatst om deze thread overzichtelijk te houden.

https://sonos-en.insided.com/music-services-and-sources-228994/pandora-premium-6769427?page=1#postid/16135732

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 1
Badge
Waarom weer gekozen voor zijdelings scrollen ipv op/neer net als elke andere app
Ik heb net de update uitgevoerd en wilde de nieuwe sluimerfunctie van het alarm proberen, maar de app reageert niet meer bij alarmsignalen. Je kan dus niet verderklikken om een alarm in te stellen, wat kan ik doen?
"We zijn bezig geweest om de app te verbeteren op basis van jullie feedback. "

ehh waarom in de eerste plaats iets wat goed werkt vervangen???? Zet gewoon de oude App terug en ga eerst eens nadenken over waarom mensen voor Sonos gekozen hadden?? Gebruiksgemak bv... Lay out..

Jullie zouden eens de business case van new Coke moeten lezen.. EEEErrgg nuttig
Reputatie 5
Badge +2
Dank je wel voor de feedback, of er besloten wordt om terug te gaan naar de oude lay-out durf ik niet te zeggen. Hier ga ik helaas niet over. Maar ik zal je feedback zeker doorgeven zodat hier hopelijk naar geluisterd wordt.

.........maar de app reageert niet meer bij alarmsignalen. Je kan dus niet verderklikken om een alarm in te stellen, wat kan ik doen?
Kan je controleren of je datum en tijd correct staan. Dit is te vinden bij de geavanceerde instellingen.
Kunnen ze in die nieuwe app alsjeblieft een normale link maken dat als je in een "kamer" scherm zit en op het muziek icoon drukt je meteen een radiozender kan selecteren? Nu mag ik 3 schermen terug! :@:@:@

Heb in mijn kantoor sinds afgelopen zaterdag een Naim Mu-So Qb neergezet en als ik geen App ellende had gehad was het een extra Sonos geweest.. Oh well...
Reputatie 7
Badge +2
een normale link maken dat als je in een "kamer" scherm zit en op het muziek icoon drukt je meteen een radiozender kan selecteren?
Volgensmij bedoel je de bladeren knop onderin, links naast de kamers knop waar je dan net je kamer geselecteert hebt.
als in een kamerscherm staat is er geen weg terug. gelukkig heeft android een back knop wacht de tab balk onderin is dan ook weg . bij ios kom je niet meer terug. Bij het gebruik van groepen vallen opeens kamers weg. de achter speakers vallen dan spontaan uit en komen na even weer terug. Heb al jaren maar al deze ellende is sins versie 8
Dit snel oplossen want het is doffe ellende
Reputatie 7
Badge +2
Vanaf het Nu afspelen menu, waar de volume slider te zien is en album art van de artiest of het album wat je hoort, kun je de vinger leggen op de album art, om het scherm naar beneden te trekken.
Dan zult u de knoppen onderin weer zien verschijnen.