Sonos versie 7.1 is nu beschikbaar.

• 24 januari 2017
  • 18 reacties
  • 2561 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
We zijn blij om aan te kondigen dat Sonos versie 7.1 nu beschikbaar is.Deze versie voegt een
aantal geweldige uitbreidingen toe die Sonos nog beter maken. Allereerst, de Sonos controllers voor Android ondersteunen nu Google's toegankelijkheidsfunctie TalkBack.TalkBack is te vergelijken met VoiceOver als hulpmiddel bedoelt om personen met een visuele beperking bij te staan met het navigeren van hun telefoons en tablets.

Daarnaast is het nu nog makkelijker om muziek services te vinden en toe te voegen aan jouw Sonos systeem. Het Muziek Services Toevoegen menu is ook makkelijker te navigeren om jouw services te vinden. De Sonos apps voor iOS en Android detecteren nu vele muziek services die je hebt geïnstalleerd op dat apparaat en bieden deze als eerste aan wanneer je services gaat toevoegen

Ook zijn er een aantal bugfixes en kleine wijzigingen toegepast; een nieuw Sonos icoon, een nieuwe indeling voor de weergave van de "Over Dit Album" en "Over Deze Artiest" vensters, en de "Sonos vanaf Spotify Bedienen" optie bevindt zich nu binnen het Spotify menu.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

18 Reacties

Wanneer is er ook een nieuwe update van de desktopversie? Die heeft het namelijk harder nodig dan de app.
Helemaal eens met Elise_MV, graag een nieuwe update van de desktopversie.
Ziet er erg gedateerd uit, ook in gebruik erg gedateerd.
Quote: "Ook zijn er een aantal bugfixes en kleine wijzigingen toegepast; een nieuw Sonos icoon, een nieuwe indeling voor de weergave van de "Over Dit Album" en ..."

Wat houd dat in kleine wijzigingen? Welke bugs zijn dan daadwerkelijk gefixed?
Zoals altijd zie ik nog steeds geen duidelijk patch beleid met uitleg voor derden.

Gelukkig is Apple wat serieuzer in de info over bugfixes etc in hun support pages denk https://support.apple.com/en-qa/HT207482 als het gaat om iOS 10.2.1.
Reputatie 1
Badge
Wanneer is er ook een nieuwe update van de desktopversie? Die heeft het namelijk harder nodig dan de app. Is er toch!
Reputatie 2
2 vragen:

- klopt het dat sinds update 7.1 de API is dichtgetimmerd en zo apps van andere ontwikkelaars geen toegang meer hebben tot het sonos systeem ?
- Is er ergens een video waarop te zien is hoe Google TalkBack werkt i.c.m. Sonos ?
heeft de update een verband met het niet meer functioneren van de androïd app op een tablet ?
:?
Reputatie 6
Badge +2
heeft de update een verband met het niet meer functioneren van de androïd app op een tablet ?
:?

Neen.
Ok, Maar blijkbaar is er toch ergens iets mislopen. Icoontje sonos was gewijzigd en het systeem was geblokkeerd. Gisteren heb ik de app nogmaals getest, en toe vroeg deze of ik een update wilde installeren. sedert deze update lijkt het probleem opgelost.
Met dank voor de reply.:$
Reputatie 6
Badge +2
Vaak helpt deïnstalleren en opnieuw installeren van de app inderdaad. Mooi dat het nu weer werkt.
Kan ik met de nieuwe versie nog steeds de subwoofer regelen? Normaal zat die onder instellingen per kamer, maar nu zie ik nergens die keuze meer staan?
Reputatie 6
Badge +2
Kan ik met de nieuwe versie nog steeds de subwoofer regelen? Normaal zat die onder instellingen per kamer, maar nu zie ik nergens die keuze meer staan?
Hebben alle Sonos-componenten dezelfde software-versie? Zo ja, dan alle Sonos-componenten van de stroom halen en na 30 seconden weer aan de stroom verbinden.

Dat probleem had ik ook op mijn iPad.
Uiteindelijk sonos app op mijn samsung telefoon geïnstalleerd en daar lukte het nog wel om de subwoofer te regelen.
Na de update mis ik heel mijn huiskamer op sonos. het geluid werkt wel via de tv. de overige kamers zijn wel zichtbaar.
Reputatie 6
Badge +2
Na de update mis ik heel mijn huiskamer op sonos.
Van de stroom halen, 30 seconden wachten en weer aan de stroom.
dank je hij doet het weer.
Reputatie 6
Badge +2
dank je hij doet het weer.
Graag gedaan.
Wat is er gebeurd met het instellingen menu? Ik kan de instellingen voor de kamers niet meer terugvinden. Ik wil een stereopaar scheiden maar dat kan nu niet meer? Help!
Reputatie 5
Badge +2
Is je Sonos systeem up to date?