Sonos Sub gen 3, briljant geluid dat je kunt voelen

Related products: Hardware News
Sonos Sub gen 3, briljant geluid dat je kunt voelen

Beschikbaar vanaf 10 juni, Sonos Sub. Het iconische design en de krachtige bass van Sub (Gen 3) zijn hetzelfde gebleven. De inwendige techniek is vernieuwd met een groter geheugen en verwerkingsvermogen, en verbeterd wifi-bereik.

De draadloze subwoofer voor diepe bass. Sluit Sub aan op elk Sonos-systeem voor een nog meeslependere home cinema- en muziekbeleving. Je bedient hem met de volledig nieuwe Sonos S2-app.

Geef je home cinema een extra dimensie als je Sub combineert met de volledig nieuwe Arc, Beam, Playbar of Playbase. Geniet van surround sound als je je installatie uitbreidt met een set Sonos One's of One SL's.

BNIqjQLydhii5vKNBM6TfjK4qxIkUDO5rx8ZlQ2a6avKL4M18rmBymZLd4c23BM4UTaaOKrbI8e-xOA-q-F7XWUiYtFiAsE3Bo5gj9IutSDzQ_b90bJhPm3kLpEip-DCoC4qeYdv

 

Geen gezoem, alleen maar bass

Twee kracht-opheffende drivers in het midden van de Sub voorkomen vibraties en getril. Alles wat je hoort is pure bass, zonder vervorming.

 

Meesterlijk ontworpen

De geluidspoorten van de Sub duwen de interne energie door de kast naar buiten om gedempt geluid te vermijden, terwijl een speciaal ontwikkelde hars trillingen weerstaat.

Sub neemt de laagste frequenties over waardoor de playback op de middenfrequentie van de gekoppelde speakers wordt verbeterd voor nog voller en gedetailleerder geluid.

 

Wat meer details over Sonos Sub gen 3:

  • Simple to set-up. Sluit Sub aan op stroom en breng je telefoon naar Sub om automatisch wifi-inloggegevens te koppelen en veilig over te dragen met behulp van Near Field Communication (NFC).
  • Flexible Orientation. Het tijdloze design van Sub past perfect in elke ruimte. Zet Sub rechtop neer, leg hem op zijn kant of schuif hem zonder de bank zonder dat dit de geluidsprestaties beïnvloedt
  • Frequentie Lage frequentierespons tot 25 Hz.

  • Tune with Trueplay. Trueplay plaatst de luidsprekerafstemmingsmogelijkheden van de profs in de palm van je handen, door het geluid van de luidspreker aan te passen en te optimaliseren voor de unieke akoestiek van de kamer. iOS-apparaat vereist.
  • Dimensions. De afmetingen zijn (H x B x D) 389 x 158 x 402 mm en Sub weegt 16 kg.

Pre-order vandaag nog op Sonos.com in glanzend zwart of wit voor € 799.

Ik woon in een appartement op de derde etage. Nu zit ik eraan te denken om een Sub aan te gaan schaffen. Mede omdat ik soms toch wat bas mis in mijn muziek. Ik heb ik de woonkamer 1 One en via een Amp heb ik twee normale audioboxen aangesloten.
Nu vraag ik mij af of mijn onderbuurman happy wordt als ik de sub onder mijn bank ga neerleggen op de vloer. Zal dat heel erg door dreunen? Een andere optie is in een kast waar mijn bank voorstaat. De sub zit dan in principe helemaal ingesloten. Krijg je dan veel kwaliteitsverlies kwa geluid? Iemand ervaring mee?


Ga er maar vanuit dat je buurman niet blij zal worden. Niemand kan hier natuurlijk een zinnig antwoord op geven, dit zal van zoveel factoren afhangen w.o. isolatie, bouw en soort vloer.
Zelf heb ik de subwoofer een tijd in een kastje met louvredeurtjes gehad, uiteindelijk heb ik hem toch vrij gezet, hetgeen mij beter bevalt. 
Uiteraard is er ook altijd nog de optie om de sub wat bij te regelen nadat je trueplay gedaan hebt. Maar ik moet zeggen dat ik, voor ik deze sub had, het geluid nooit zo “gevoeld” had.  😉


Ga er maar vanuit dat je buurman niet blij zal worden. Niemand kan hier natuurlijk een zinnig antwoord op geven, dit zal van zoveel factoren afhangen w.o. isolatie, bouw en soort vloer.
Zelf heb ik de subwoofer een tijd in een kastje met louvredeurtjes gehad, uiteindelijk heb ik hem toch vrij gezet, hetgeen mij beter bevalt. 
Uiteraard is er ook altijd nog de optie om de sub wat bij te regelen nadat je trueplay gedaan hebt. Maar ik moet zeggen dat ik, voor ik deze sub had, het geluid nooit zo “gevoeld” had.  😉


Ik begrijp dat het moeilijk is om een zinnig antwoord te geven. Maar ik vroeg mij af of er mensen zijn die een sub onder de bank hebben liggen met daar onder een onderbuurman of onderbuurvrouw natuurlijk. :-)


Als je niet te luid speelt kan het nog beetje meevallen, maar dan heb je er niet veel aan ook niet.

Wel zonde van het geld als je hem niet kan gebruiken waarvoor hij bedoeld is.

Als je stevig doorspeelt zou je onder onder buurman ook nog wel eens kunnen meegenieten 😆

Zoals @Erooij aangeeft, het hangt ook veel af van de isolatie en dergelijke.

Maar…. ik zou het gewoon doen, je leeft trouwens maar 1 keer… geniet er maar gewoon  van ( met mate )


Het is niet moeilijk om een zinnig antwoord te geven, je kunt hier geen antwoord op geven.

Waar deze speaker ook staat of ligt, bij de een zal het meer doordreunen dan bij de ander. Bassen reiken nu eenmaal ver en ook door muren/vloeren.Dat het een enorm geluid kan geven dat kan ik je bevestigen, hoe je buren het zullen ervaren ligt aan het huis, je buren en hoe jij hem zelf afregelt.


Hoi, Ik wil in mei een paar sonos fives kopen voor muziek. Ik twijfel of ik de sub erbij zal nemen. Ik ben gee nbasshead maar vind een volle muziekervaring wel belangrijk. Zeker als de sub toch een bepaald frequentiebereik van de kleine fives overneemt. Iemand ervaring met 2 fives en een sub 3?

Alvast bedankt,

Groeten, Anouk,


Heb je de 5’s wel eens goed bekeken? Dit zijn zeker geen kleine speakers. Je kunt dit niet met analoge speakers vergelijken, welke een grote klankkast nodig hebben. 
Klank is erg persoonlijk, ik zou eerst kijken hoe 2 5’s bevallen.