Update News

Sonos 11.1 Brings Sonos Radio

• 22 april 2020
  • 12 reacties
  • 1164 Bekeken
Sonos 11.1 Brings Sonos Radio
Reputatie 4
Badge +3

Met trots kondigen we de lancering van Sonos Radio aan, de beste radio-ervaring op je Sonos. Dit is een gratis, door advertenties ondersteunde streaming-radioservice die beschikbaar is voor alle Sonos gebruikers, Sonos Radio biedt toegang tot een uitgebreid assortiment aan muziek, nieuws, live sport en meer.

Sonos Radio verbind je met radio stations van over de hele wereld, meer dan 60.000 stations zijn beschikbaar in een makkelijk te gebruiken interface. Je kan ook Sonos Radio gebruiken om toegang te hebben tot radio services van onze partners, zoals iHeartRadio in Noord-Amerika, met nog meer die er aankomen.

Sonos Radio beschikt over exclusieve Sonos Stations, 30 op genre gebaseerde stations gebaseerd op de muziek waar onze gebruikers het meest naar luisteren. Krijg snel toegang tot muziek met stations die zijn ontworpen als aanvulling op de dingen die je thuis doet, zoals je 's ochtends voorbereiden, ontspannen, thuiswerken, koken en meer.

Uitgezonden vanuit onze Sonos Store in New York City, is Sonos Sound System de bestemming voor muziekontdekking en sonische inspiratie. Je vindt Sound System samen met onze exclusieve door artiesten beheerde stations onder Sonos Presents in de app.

Kijk hier voor meer informatie over Sonos Radio

12 Reacties

Badge

Hoe kan ik het nu zo instellen dat de google assistent Sonos radio gebruikt ipv TuneIn?

Zelfde vraag! Is het mogelijk de standaard dienst te wijzigen van TuneIn naar Sonos Music via Google Assistant?

Hoe kan je trouwens nieuwe zenders toevoegen aan Sonos Radio ?

Ik ken namelijk een aantal internet radio’s die ik niet kan vinden in de lijst van Sonos.

Reputatie 4
Badge +3

Op dit moment is het nog niet mogelijk om Sonos Radio in te stellen als standaard dienst, deze zal nu nog steeds verwijzen naar TuneIn.

Je zult in de komende tijd steeds meer radio zenders bij Sonos Radio zien komen, mocht er een specifieke zender zijn die je graag wilt zien dan hoor ik dat graag.

Kan altijd het verzoek hiervan neerleggen bij het team dat daardoor verantwoordelijk is.

Deze mag er altijd bij… https://www.radiolifeline.be/luisterlivenl.html

Reputatie 2

Beste Mark W, 

Worden de Nederlandse radiozenders (b.v. Radio 10 nu mp3 128kbps kwaliteit via TuneIn) straks ook via Sonos radio met een hogere kwaliteits-stream uitgezonden op Sonos Radio? Net zoals dat je nu met DAB+ gewend bent in b.v. de auto. Dat zou naar mijn mening ook echt een toegevoegde waarde zijn voor Sonos Radio.

Reputatie 4
Badge +3

Hey Zonoz,

Mooie suggestie, Sonos radio is op dit moment een verzameling van diensten (zoals TuneIn en iHeart radio) dus zijn we afhankelijk van de kwaliteit die daar aangeboden wordt.

Hierdoor hebben we geen invloed over de audio kwaliteit.

Wanneer mogen we de echte SONOS RADIO, met themakanalen etc., verwachten in België?

Reputatie 5
Badge +3

We hebben daar nog geen datum voor staan.

Reputatie 1
Badge +1

SONOS radio werkt opeens niet meer. Support is niet te bereiken. Wat is er aan de hand?

Reputatie 1
Badge +1

SONOS radio werkt opeens niet meer. Support is niet te bereiken. Wat is er aan de hand?

Contact gehad met support: Alle apps sluiten, alle boxen etc. 10 seconden van spanning af. En voila: het werkt weer.:grinning:

Reputatie 1
Badge +1

Contact gehad met support: Alle apps sluiten, alle boxen etc. 10 seconden van spanning af. En voila: het werkt weer.:grinning:

En nu weer niet….

Reageer