Opgelost: Problemen met Spotify op Sonos - 18 November

• 18 november 2015
  • 14 reacties
  • 2912 Bekeken

Reputatie 5
Badge
Op het moment zijn er problemen met Spotify op Sonos. Het probleem wordt door ons team onderzocht.
Zodra wij meer weten posten wij het op dit topic.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

14 Reacties

Goed om dit bericht te lezen. Ik heb al vaak de Sonos en Spotify app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het ligt dus niet aan de situatie hier thuis.
Wacht wel even af. Sonos geeft aan wel verbinding te maken met Spotify, maar kan het niet afspelen. Andere functies (Radio en Soundcloud) doen het wel bij mij.
Peter
Reputatie 2
Badge +1
Ik kijk altijd eerst even hier:

http://www.allestoringen.nl/storing/spotify

Dan weet je dat het niet aan je apparatuur ligt 🙂
Ik heb hier de hele dag al storing en krijg de melding 'Unable to browse music'. Ik kan niks van Spotify zien op mijn workstation en tablet. Ik hoor graag of dit weer een nieuwe storing is of niet. Ik heb dus net ook maar een melding gemaakt op allestoringen.nl, ik zie een piek rond deze tijd 😞
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb hier de hele dag al storing en krijg de melding 'Unable to browse music'. Ik kan niks van Spotify zien op mijn workstation en tablet. Ik hoor graag of dit weer een nieuwe storing is of niet. Ik heb dus net ook maar een melding gemaakt op allestoringen.nl, ik zie een piek rond deze tijd :(

Er waren gisteren inderdaad problemen met Spotify op Sonos, dit waren bij een aantal accounts. Maar dit probleem zou verholpen moeten zijn. Kan je dat nog even bevestigen?
Reputatie 2
Badge +1
Kijk voor de voortgang op: http://allestoringen.nl/storing/spotify/nieuws/17236-storing-bij-spotify

Succes!
Mijn spotify wil sinds vanmorgen niet draaien op mijn sonos....
Reputatie 5
Badge +2
Mijn spotify wil sinds vanmorgen niet draaien op mijn sonos....

Er zijn op het moment naar mijn weten geen problemen met Spotify op Sonos. Het kan zijn dat er iets anders aan de hand is, zou je voor mij een diagnose willen insturen en het bevestigings nummer hier willen posten. Thanks!
Volgens mij ligt Spotify er weer uit.
Test zojuist gedaan. Bevestigingsnummer is 5432334

Edit: Never mind. Spotify ligt er zo te zien helemaal uit.
Reputatie 5
Badge +2
Volgens mij ligt Spotify er weer uit.
Test zojuist gedaan. Bevestigingsnummer is 5432334

Edit: Never mind. Spotify ligt er zo te zien helemaal uit.

Heb je nog problemen met het afspelen van Spotify, of zijn alle meldingen nu weg?
Hmmm, als ik op Spotify via een web browser in log dan krijg ik duizend en een hit op 'Ray La Montagne' en mijn favorietenlijst en 'Ray La Montagne' radio die ik in Sonos onder Spotify had opgeslagen geven geen resultaten meer of een wazige popup die zegt 'kan radiostation niet afspelen', merkwaardig, op z'n minst!!!

Iemand ervaring hiermee of een oplossing?
Reputatie 5
Badge +2
Hmmm, als ik op Spotify via een web browser in log dan krijg ik duizend en een hit op 'Ray La Montagne' en mijn favorietenlijst en 'Ray La Montagne' radio die ik in Sonos onder Spotify had opgeslagen geven geen resultaten meer of een wazige popup die zegt 'kan radiostation niet afspelen', merkwaardig, op z'n minst!!!

Iemand ervaring hiermee of een oplossing?

Ik merk inderdaad hetzelfde, alleen via Spotify krijg ik geen geluid, de rest werkt wel van deze artiest.Ik vermoed dat de artiesten radio niet werkt, en daarom werkt hij ook niet op Sonos, heb je al contact gehad met Spotify hierover?
Nee, Ryan, heb ik nog niet gedaan, ik denk dat doet Sonos dan wel 😉
Godemorgen. Sinds gisteren heb ik hetzelfde probleem waar ligt dit aan?
Reputatie 7
Badge +2
Er was afgelopen Donderdag een Vrijdag een outage waardoor mogelijk Spotify niet goed functioneerde.
Tevens deze Maandag krijgen we de bevestiging dat Spotify op Sonos afspelen vanuit de Spotify applicatie nog problemen kan geven. ( voornamelijk Android )
Mogelijk dat Spotify afspelen vanuit de Sonos applicatie goed werkt, maar mocht je willen assisteren in een oplossing voor de Spotify applicatie dan verzoek ik je ons telefonisch te benaderen.
Moet er wel aan toevoegen dat op Maandag het vaak erg druk is.
We werken hard aan een oplossing voor het Spotify probleem en hopen spoedig hier een oplossing voor uit te kunnen drukken.