Beantwoord

Nieuwste android app browse music werkt niet

  • 15 October 2017
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Sinds de laatste update kan ik mijn muziek die op een nas server staat, niet meer doorzoeken via de android app, hij ziet de map en daar blijft het bij.
De windows app werkt wel correct.
Als ik de app review op google play lees, ben ik niet de enige met dit probleem.
Is er een fix?
icon

Beste antwoord door harry_10 18 October 2017, 10:45

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Zou je een diagnose kunnen sturen? Dit is niet een probleem waar wij bekend mee zijn namelijk. Onze updates worden maandenlang in een lange beta fase getest en ook hier is geen enkel probleem van die nature naar voren gekomen, dus bevreemd het mij dat je hier meerdere mensen over hebt gezien. Diagnose kan je sturen via: Systeemdiagnose verzenden
Ik ben eruit wat het probleem was, bij de machtigingen moet opslag aan gevinkt worden.
Niet duidelijk dat dit moest, je zou verwachten dat bij een update de oude machtigingen over worden genomen.
Als je bij de reviews op google play kijkt bij de Sonos app, vind je meerdere gebruikers met het zelfde probleem.
Misschien hebben ze wat aan bovenstaand.
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb je antwoord gemarkeerd als zijnde de oplossing, voor eventuele andere mensen die dit probleem ook ervaren. Bedankt voor de terugkoppeling.