Maak kennis met Sub Mini.

Related products: Hardware News
Maak kennis met Sub Mini.

Met veel plezier introduceren wij jullie aan de Sonos Sub Mini, de draadloze subwoofer die de nieuwe standaard is in de categorie voor krachtige, uitgebalanceerde bass. Sub Mini is vanaf 6 oktober wereldwijd verkrijgbaar in matzwart en wit voor €499.

Sonos Sub Mini

Klein maar krachtig: Sub Mini versterkt de lage frequenties voor films, muziek, games en meer

Vlak na de introductie van twee nieuwe soundbars - Beam (Gen 2) en Ray - breidt Sonos de home cinema line-up nog verder uit met Sub Mini. Sub Mini is de nieuwe subwoofer van het merk die het makkelijker dan ooit maakt om je streamingervaring een boost te geven.  

Bass zonder gezoem: Twee speciale woofers en geavanceerde verwerking zorgen voor diepe, dynamische lage tonen zonder gezoem of getril. Zo word je nog dieper ondergedompeld in alle scènes en nummers. In de akoestisch afgesloten behuizing creëren beide naar binnen gerichte woofers een kracht-opheffend effect dat vervorming neutraliseert.

Uitgebalanceerd geluid: Geavanceerde digitale signaalverwerking maximaliseert de bassweergave en realiseert de volle lage frequenties die je zou verwachten van een veel grotere subwoofer. Sub Mini neemt daarbij de laagste frequenties over, zodat gekoppelde speakers zich op de midden- en hoge frequenties kunnen richten voor een rijkere en krachtigere totale geluidsbeleving.

Goed te combineren met: Voorzie elke filmscène van extra drama door Beam of Ray te combineren met Sub Mini. Of laat horen dat het all about that bass is op je privédansvloer door Sub Mini te koppelen aan je Sonos One/Move/Five. 

Mooi vanuit elke hoek: Het design van Sub Mini rond en elegant. Daardoor gaat deze subwoofer heel natuurlijk op in je interieur zonder te veel plaats in te nemen (of aandacht te trekken). 

Naadloze installatie: : Voeg Sub Mini met een paar keer tikken in de Sonos-app toe aan je Sonos-systeem. Hij is te combineren met verschillende Sonos-speakers zodat je je perfecte sound system kunt creëren - of je nu een housewarming organiseert of een filmavondje met vrienden. Je kunt Sub Mini ook finetunen met Trueplay. Daarmee worden het geluid van de speaker en reflecties door muren en meubels gedetecteerd om je de beste luisterbeleving te bieden voor jouw kamer en opstelling. 

Sonos Sub Mini

Voortbouwend op het bekroonde ontwerp van Sub produceert Sub Mini rijk en helder laag in een compacter, cilindrisch ontwerp.

Sub Mini is wereldwijd verkrijgbaar vanaf 6 oktober voor €499

Lees hier het volledige press release over Sonos Sub Mini

Ziet er erg leuk, maar ik heb helaas de Sub Gen3 al voor mijn zithoek setup samen met de Beam Gen 2.


Waarom is dat helaas? 


Nu nog een fix voor de grote sub welke al 7 weken lang, sinds patch 14.12, niet naar behoren functioneert en dan is iedereen tevreden 😊 


Upgraden naar 14.14?


Upgraden naar 14.14?

We zitten sinds vandaag al op 14.15 en nog steeds geen fix. 14.14 was 3 weken geleden en bood ook geen oplossing.


Dit lijkt me een prachtige aanvulling voor de speakers in mijn keuken en eetkamer. Dan blijft de woonkamer een apparte kamer met de sub gen3.

 

 


Hoi Allemaal,

Ik neem er ook eentje.
Niet dat ik hem nodig heb, maar ja verslaafd.
erg he.


Is de mini een goede voor de woonkamer of moet je dan echt Sub Gen3 hebben. Ik heb een Beam Gen2 en 2 Sonos SL 

 


Geen idee, maar het zal in ieder geval afhangen van de grootte van je woonkamer, en die weten we niet.

 


afgelopen weekend gekocht

Wat een geluid!!

het is een aanrader 


Wat doet de Sub mini in combinatie met een Stereopaar Fives? 

 


De bas deels overnemen denk ik? Waarbij het de vraag is of de Fives niet zelf als bas genoeg hebben. Dat kun je alleen testen op jouw locatie.


Waarom is dat helaas? 

Niet echt helaas, maar de prijs is beter dan mijn Sub Gen 3 en misschien was dit nieuw product al voldoende, maar mijn huidige sub is wel een beest, zeker tijdens films. 😉


De bas deels overnemen denk ik? Waarbij het de vraag is of de Fives niet zelf als bas genoeg hebben. Dat kun je alleen testen op jouw locatie.

Hier heeft @106rallye 100% gelijk in @HansK61 
De bas is ruim voldoende.
Ik heb wel de indruk (Als je een sub toevoegt) dat de hoge tonen en mid tonen meer volume en karakter verkrijgen.
Echt nodig is het niet.
Ik ben dik tevreden met het basgeluid uit de Five's