Sticky

Introduceert PLAYBASE

Reputatie 3
Badge +2
  • Sonos Staff
  • 567 Reacties
Beschikbaar vanaf 4 april voor Home theaters: de Sonos PLAYBASE. Met een hoogte van slechts 5,8 cm is de PLAYBASE voorzien van tien onafhankelijke versterkers en op maat ontworpen drivers - zes midrange, drie tweeters en één woofer. Met een naadloos design in het zwart of wit, zal de PLAYBASE in elk huis perfect passen, terwijl deze gevuld wordt met een geweldig geluid.

PLAYBASE is een eenvoudige, elegante oplossing voor TV's die niet aan de muur zijn gemonteerd. We hebben evenwicht gevonden in de eisen van de akoestiek, wireless, en software om een home theater luidspreker te leveren die gestroomlijnd onder je TV ligt of zelfs in uw media kast zit.

De PLAYBASE werkt ook als het middelpunt van een Sonos home theater systeem. Omring je met de volledige home cinema ervaring door het aansluiten van een Sonos SUB en een paar Sonos PLAY:1, PLAY:3 of PLAY:5 gen2 surround speakers.

PLAYBASE voldoet aan al uw verwachtingen van een Sonos speler: al onze muziekdiensten, naadloos afspelen, kamers groeperen en een geweldig geluid.

Net als de PLAYBAR, vereist de setup alleen een stroomkabel en een optische aansluiting op je TV. Je kunt ook je eigen IR-afstandsbediening gebruiken voor het volume en genieten van dezelfde Spraakversterking en Nachtmodus instellingen als de PLAYBAR.

Voor meer informatie over Sonos home theater oplossingen neem een kijkje op onze megathread hier, let op deze is in het engels.

Vergeet niet om Trueplay te gebruiken op een Sonos iOS controller om de PLAYBASE af te stemmen voor het beste geluid, waar je ook zit, of hoe je het plaatst. Meer details over Trueplay Tuning voor home theater vind je hier.

Lees hier meer over de PLAYBASE. Vergeet niet om een bezoek te brengen aan onze blog hier.

4 Reacties

Ik heb er op 23 maart 1 besteld en afgerekend maar kom het in heel mijn account nergens meer tegen, ook geen bevestigingsmail gehad, klopt dit wel? Jorisvanstrien@ home.nl
Reputatie 3
Badge +2
Heb j geen bevestiging's e-mail gehad of ordernummer? Het beste is om even te bellen met onze support zodat we dit samen kunnen uitzoeken.
Heb gebeld, zou gisteren terug gebeld worden, echter niets meer gehoord. Echt slecht !! Laatste keer dat ik op deze manier een Sonos koop.
Reputatie 3
Badge +2
Heb je een referentie nummer van het gesprek? Dan kan ik dit even uitzoeken voor je.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)