Aankondigingen

Sonos en community nieuws.

Populaire onderwerpen:

De nieuwe Sonos app is nu beschikbaar.

Sonos versie 8.0 introduceert een geheel nieuwe controller app voor iOS en Android. De nieuwe layout maakt het makkelijker om bij je muziek te komen, er doorheen te navigeren en het door het hele huis...

De nieuwe Sonos One

De Sonos One is de nieuwe smart speaker voor muziek liefhebbers, verkrijgbaar vanaf 24 oktober. De speaker heeft alles dat je mag verwachten van een Sonos speaker en heeft ingebouwde microfoons en een...

Welkom op de Sonos Community!

We zijn blij om te kunnen melden dat onze nieuw community voor Nederlandstalige Sonos fans nu live is. Dit is een omgeving waar je vragen kunt stellen, antwoorden kunt vinden en je Sonos ervaring kan...

Sonos versie 8.2 is nu beschikbaar - Updates voor ‘Mijn Sonos’ en de snooze en alarmfuncties.

Mijn Sonos en app aanpassingen We zijn bezig geweest om de app te verbeteren op basis van jullie feedback. Een aantal van de geplande veranderingen zijn al doorgevoerd. Het mijn Sonos scherm laat de f...

Introduceert PLAYBASE

Beschikbaar vanaf 4 april voor Home theaters: de Sonos PLAYBASE. Met een hoogte van slechts 5,8 cm is de PLAYBASE voorzien van tien onafhankelijke versterkers en op maat ontworpen drivers - zes midran...

Welkom op het Nederlandse forum

Welkom! We voegen een Nederlands stukje toe aan de community om ruimte te maken voor meer niet-Engelse discussie. Dit is een plek voor de Nederlandse community, waar we minder officieel aanwezig zulle...

Geen geluid op Netflix na Sonos update app naar 7.4
Vraag

Hallo, Na update van de Sonos app hebben we geen geluid meer op diverse apps waaronder Netflix en NPO uitzending gemist. TV Samsung UE40F6740. Altijd prima gewerkt. Komt er een oplossing bij update ?...

Desktop app looks ugly

It's time for a big update for the Sonos desktop app. It looks very outdated and ugly. A high end sound system like Sonos should have updated it a long time ago. Please update it!!!!

Opgelost: Problemen met Spotify op Sonos - 18 November

Op het moment zijn er problemen met Spotify op Sonos. Het probleem wordt door ons team onderzocht. Zodra wij meer weten posten wij het op dit topic.

Playbar piept
Vraag

Net een nieuwe playbar aangeschaft en aangesloten, maar bij het aan zetten begin er een pieptoon op de achtergrond. Deze stopt niet meer, pas als de stekker eruit gaat is het weg. Ik heb hem aangeslot...

sonos app voor macbook
Vraag

Hoe kan je sonos app downloaden en waar is deze app te vinden voor macbook ?

Nieuwe app is een regelrechte ramp
Vraag

Hoe onoverzichtelijk kan je iets maken. Ik heb spijt dat ik hem op mn smartphone gezet heb.

Aanschaf playbar wel/niet?
Vraag

Hoi allen, zit heel hard te twijfelen over het aanschaffen va de Playbar maar ben bang dat er binnenkort een nieuwe versie zal komen net als de Sonos One die wel AirPlay en HDMI gaat ondersteunen. Kan...

Add Genius
Vraag

Hello It would be super-b to get genius app collaborating with Sonos? Why is this not yet inbedded in the app??

Nieuwe Sonos connect?
Vraag

Mijn vraag zit er een nieuwe Sonos connect aan te komen in de nabije toekomst?

Toekomstige samenwerkingen

We hebben een aantal spannende plannen voor de toekomst en we willen er een paar alvast met jullie delen. Als eerste, bekijk de post van Patrick Spence over http://blog.sonos.com/en/welcome-sonic-inte...

TIDAL speelt nu direct naar Sonos

Vanaf vandaag rechtstreeks vanuit de TIDAL-app naar Sonos Met de nieuwe Sonos software 8.2 en de laatste versie van TIDAL is het nu mogelijk Sonos direct vanuit de TIDAL app te bedienen. Geniet van...

Geen muziek

probleem systeem? Sinds de update helemaal geen muziek.

Sonos Support Community on Facebook!

Sonos Support Community on Facebook! Link: https://www.facebook.com/groups/140073760051397/ Sonos Support Community is primarily a user-to-user technical support place, where experienced users will h...

Sonos Desktop Controller kan geen muziek mappen toevoegen voor muziek bibliotheek in Windows 10

Mensen die hun pc windows 10 (of andere windows versies) een propere installatie hebben moeten doen en de desktop controller van Sonos willen gebruiken maar kunnen hun muziek mappen niet toevoegen omd...

Nieuwste android app browse music werkt niet
Beantwoord

Sinds de laatste update kan ik mijn muziek die op een nas server staat, niet meer doorzoeken via de android app, hij ziet de map en daar blijft het bij. De windows app werkt wel correct. Als ik de app...

probleem na update sonos 7.4 en apple tv (oa netflix

Bij mijn stond de instelling op best beschikbaar, nu kan ik alleen kiezen voor stereo doe ik dat niet dan tikt de sonos alleen, meer mensen dit problem

radio indiana
Vraag

https://radioindiana.jimdo.com/

Versie 8.0
Vraag

Ik zie op het internet versie 8.0 voorbij komen, is dat wel een officiële versie?

Efteling Kids Radio werkt niet meer
Beantwoord

Helaas werkt de koppeling naar de Efteling Kids Radio niet meer. Weet iemand waardoor dit komt en zo ja hoe dit op te lossen is? Heb hier twee zeer teleurgestelde kleine meiden die ik snel weer wil vo...

Badges

• Badge
    keesteske heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    kees van veen heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    PRT heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Davida111 heeft de badge Bijna Beroemd verdiend.
  • Badge
    pixclick heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

2,373
Topics
9,720
Reacties
296,279
Leden